Bestilling og levering

Retur- og Forsendelsespolitik

Hvor Lang Tid Tager Leveringen?

Seneste bestillingstidspunkt: 9 PM (GMT+01:00) Central European Standard Time (København) man – fre.

Leveringstiden Består Af To Vigtige Komponenter:

  1. Behandlingstid (1 – 4 arbejdsdage):
    • Ordrebekræftelse
    • Tilpasninger
    • Kvalitetskontrol
    • Pakning

  2. Leveringstid (afhængig af destination 7 – 11 arbejdsdage):
    • Leveringsvarigheden beregnes fra afhentningen i vores internationale transportcenter til den ønskede destination og kan variere afhængigt af leveringsdestinationen.

Hos Lamp Shop er et af vores hovedmål at fokusere på høj kvalitet og sikre forsendelsesmuligheder – så vores kunder kan slappe af uden bekymringer, indtil de nyder vores produkter derhjemme med deres kære.

For at sikre, at vi kan tilbyde vores produkter til rimelige priser, har vi valgt at sende produkterne direkte fra leverandøren til dig. På denne måde kan vi spare en stor del af omkostningerne til opbevaring, transport og emballage, og vi kan tilbyde dig produkterne til en rimelig pris.

Da vi sender direkte fra leverandøren, har vi en gennemsnitlig leveringstid på 11 – 15 arbejdsdage til Danmark.

Samlet Forventet Leveringstid (Estimat):

  • Danmark: 7 – 10 arbejdsdage* (standard forsendelse)
  • Norge: 7 – 12 arbejdsdage* (standard forsendelse)
  • Sverige: 7 – 10 arbejdsdage* (standard forsendelse)
  • Finland: 7 – 10 arbejdsdage* (standard forsendelse)
  • Island: 10 – 15 arbejdsdage* (standard forsendelse)

*Forbehold for forsinkelser: Alle leveringstider ovenfor er eksklusive told og tilhørende forsinkelser. Forsinkelser kan forekomme i perioder med øget efterspørgsel, såsom jul, Black Friday eller lignende specielle tilbud.


Hvor Er Min Pakke?

Når pakken er pakket, overgives den til vores transportfirma, og du modtager en e-mail med et sporingsnummer.

Af logistiske grunde og for at optimere leveringstiden kan bestillingen blive sendt i flere delleveringer.

Når din bestilling leveres, kan du nyde din bestilling! Selvfølgelig kan der altid ske noget galt. Vil du bytte eller returnere? Klik her for vores returvilkår.


Defekt Produkt?

Hvor irriterende! Desværre kan det ske, at dit produkt bliver beskadiget under transporten. I sådanne tilfælde leverer vi første gang altid en ny pakke uden omkostninger. Kommer det defekt anden gang? Så betaler vi dit fulde købsbeløb tilbage.


Mistet En Pakke?

I tilfælde af at en pakke går tabt eller ikke leveres på grund af en logistisk årsag, vil vi altid sende en ny pakke, før vi går over til vores tilbagebetalings- og returpolitik.


Importafgifter

I nogle tilfælde vil toldvæsenet udføre kontrol på pakken, der leveres til dig. Desværre er denne lovgivning ændret pr. 1. juli 2021, og vi har desværre ingen indflydelse på det. I nogle tilfælde kan det være muligt, at toldvæsenet opkræver et lille beløb i importafgifter. Men bekymre dig ikke, vi ser, at i 99% af tilfældene vil dette ikke ske. Bliver der alligevel opkrævet toldafgift? Kontakt os da venligst.


Levering Når Du Ikke Er Hjemme Eller På Postkontoret

Hvis en pakke leveres ved døren eller afleveres på et postkontor, har Hrlampe afholdt omkostningerne til at levere pakken. Hvis pakken ikke bliver modtaget eller ikke afhentes fra postkontoret, går den automatisk retur til leverandøren, og vi er berettigede til at trække 130 DKK fra det beløb, du får retur.


Hvorfor Virker Sporing Af Min Pakke Ikke?

I nogle tilfælde kan transportfirmaet have brug for 1-2 arbejdsdage til at opdatere placeringen af pakken. Vi beder om din forståelse og tålmodighed i disse tilfælde.


Kontaktoplysninger

Hvis du har andre spørgsmål (om forsendelse, bestilling osv.), er du velkommen til at sende os en besked under menuen “Kontakt”, og vi svarer så hurtigt som muligt!

Mail:info@lampeliv.dk
Telefonnummer: +45 86 24 39 56
Handelsnavn: Liv APS
CVR: 38919776
Fysisk adresse: Marstalsgade 6,2100 København Ø


Nogen spørgsmål? Se vores ofte stillede spørgsmål eller kontakt os via vores kontaktside.

Indkøbskurv