Returpolitik

Fra den første e-mail  

Når du sender en e-mail til kundeservice om din returnering, vil den blive behandlet. På grund af travle tider er det ikke altid muligt at svare med det samme. Det er ikke nødvendigt at sende flere e-mails: vi behandler din sag så hurtigt som muligt.

Ikke tilfreds med ordren  

Hvis du af en eller anden grund ikke er tilfreds med den ordre, du har modtaget, bedes du kontakte os. Vi ønsker at sikre, at vores kunder er 100% tilfredse med produktet. Hvis du har problemer med forsendelsen eller produktet, kontakt os, og vores team vil hjælpe dig.

Returnering af en ordre  

Der kan være tidspunkter, hvor du ønsker at returnere en ordre. Måske fordi du ikke kan lide produktet, eller måske er der en anden grund til, at du ikke ønsker ordren. Uanset årsagen har du ret til at annullere din ordre op til 30 dage efter modtagelsen uden at angive en grund.

Annullering  

Du har yderligere 30 dage efter annullering til at returnere dit produkt. Du vil derefter blive krediteret for det fulde ordrebeløb inklusive forsendelsesomkostninger. Kun retur omkostningen fra dit hjem til butikken er for din egen regning. For de nøjagtige priser, se venligst din operatørs hjemmeside.

Hvis du udøver din fortrydelsesret, returneres produktet til iværksætteren med alt leveret tilbehør og, hvis det er rimeligt muligt, i original stand og emballage. For at udøve denne ret, kontakt os på info@lampliv.dk Vi refunderer derefter det forfaldne ordrebeløb inden for 14 dage efter meddelelse om din returnering, forudsat at produktet allerede er modtaget tilbage i god stand.

Beskadigelse eller værdiforringelse  

Hvis produktet er beskadiget eller emballagen er mere beskadiget end nødvendigt for at prøve produktet, kan vi videregive denne værdiforringelse af produktet til dig. Vær venlig at behandle produktet med omhu og sørg for, at det er forsvarligt emballeret, når du returnerer det.

Forseglede produkter  

Når forseglingen er brudt, kan disse produkter ikke returneres. Dette gælder også for:  

– Skræddersyede produkter lavet efter forbrugerens specifikationer.  

– Produkter af personlig karakter.  

– Produkter, der af deres natur ikke kan returneres.  

Beskadigede produkter ved ankomst  

Sikke irriterende! Desværre kan det ske, at dit produkt bliver beskadiget under transporten. Hvis du modtager et beskadiget eller forkert produkt, kontakt os inden for 30 dage efter modtagelse af produktet. Efter 30 dage udløber returperioden. For den hurtigste løsning, send os en e-mail med et billede af den beskadigede del af varen. Vi vil bruge disse oplysninger til at hjælpe dig og forhindre fejl i fremtiden.  

– Ved mangler tilbyder vi altid en ny pakke eller refusion gratis første gang.  

– Hvis der er en defekt anden gang, refunderer vi din fulde købspris.  

Produktionsfejl eller defekter efter brug  

Hvor irriterende! Det kan ske, at der opstår en produktionsfejl et stykke tid efter brug. Hvis delen er defekt og ikke længere opfylder producentens standard, kontakt venligst vores kundeservice.

Levering af forkerte produkter  

Vi gør alt for at behandle alle ordrer korrekt. Desværre kan det ske, at vi leverer det forkerte produkt. Vi løser det og sender dig den korrekte ordre uden beregning. For spørgsmål om levering af forkerte produkter, kontakt venligst kundeservice.

Kontakt  

Kontakt os via e-mail på info@lampliv.dk arbejder syv dage om ugen og garanterer et svar inden for 3-5 hverdage.

Kontaktoplysninger

Hvis du har andre spørgsmål (om forsendelse, bestilling osv.), er du velkommen til at sende os en besked under menuen “Kontakt”, og vi svarer så hurtigt som muligt!

Mail:info@lampeliv.dk
Telefonnummer: +45 86 24 39 56
Handelsnavn: Liv APS
CVR: 38919776
Fysisk adresse: Marstalsgade 6,2100 København Ø


Nogen spørgsmål? Se vores ofte stillede spørgsmål eller kontakt os via vores kontaktside.

Indkøbskurv